Promocje

Zobacz wszystkie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Kategorie
Facebook
Kontakt
FAX
89 532 02 17
Tel
89 532 20 45
Godziny działania sklepu
10-17
Reklamacje

1. Towary oferowane w naszym sklepie mają 12 miesięczną gwarancją producenta. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

2. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia odsyłanego towaru w taki sposób, aby uniemożliwić jego uszkodzenie. Do paczki należy dołączyć opis stwierdzonych defektów.

3. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub Klientowi zostanie zaoferowany zwrot pieniędzy.

4. Wszelkie reklamacje należy składać na adres: PHU DP II Teresa Wiśniewska ul. Lubelska 36B, Olsztyn 10-408, mailowo: kontakt@klamkidrzwi.pl

5. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000. r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w Internecie bez podania przyczyny w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy gdy towar nie nosi żadnych śladów używania, nie został w żaden sposób zniszczony oraz znajduje się w oryginalnym i nie zniszczonym pudełku (chodzi o pudełko towaru, nie o opakowanie paczki). Podstawą rozpatrzenia wniosku jest dowód zakupu towaru (Faktura VAT). Firma gwarantuje zwrot wartości towaru kiedy zostaną spełnione wyżej wymienione warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, przelewem na konto z którego nastąpiła zapłata za towar, w kwocie zapłaconej sumy pomniejszonej o koszty dostawy.

6. Koszty zwrotu towaru oraz w przypadku nie uznania reklamacji- odesłanie towaru Klientowi obciążają Klienta.

7. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych na wskazany adres naszej firmy za pobraniem.


 

Reklamacje towarów z wyprzedaży

Towary w dziale wyprzedaż oznaczone jako outlet, II gatunek lub towar nie w pełni wartościowy mogą posiadać drobne wady lub uszkodzenia. Klient przed zakupem takiego towaru powinien skontaktować się ze Sklepem, w celu ustalenia wad towaru.

Reklamacja produktów z wyprzedaży nie może dotyczyć wad i uszkodzeń, o których Klient został poinformowany przez Sklep przed odbiorem towaru.

 

 

 

Powrót